53,302 +68081 -14779
Kudos
#1009 (Top 0.3157%)
| Kudos/dag | 20.3 |
| Kudos/reaguursel | 7.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1191 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -193 |
53,302 +68081 -14779
Kudos
#1009 (Top 0.3157%)
| Kudos/dag | 20.3 |
| Kudos/reaguursel | 7.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1191 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -193 |
6,825
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.6 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 11.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 39 |
| Aantal x weggejorist | 128 |
| Geregistreerd op | 06-06-2013 |
| Eerste reactie op | 19-04-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-23 16:11:53 door Zeepvrijewasgel op Carpaccio a la motorblok
Dan kom ik op 17 kleppen.
2 kudos 2026-06-22 13:50:16 door bertbokworst op Fatbike VS Undercovers
nee.
2 kudos 2026-06-22 13:18:01 door Janson op Haast?
-wordt-
12 kudos 2026-06-22 13:11:45 door jantjesterrenstof op Haast?
Waar lees jij dat de agent op dat moment achter hem reed? Die stond lekker langs de weg te laseren en is er achteraan gegaan.
16 kudos 2026-06-22 12:52:28 door Kloekkloek op Wie durft
Lul niet. Je zou haar keihard doen.
0 kudos 2026-06-20 13:37:11 door godzill4 op Ondertussen in Moskou
Onschuldige bedoel je.
0 kudos 2026-06-20 12:27:19 door A. Tractie op Ondertussen in Moskou
Schuldeloos betekent dat iemand of iets geen schuld, zonde of blaam treft. Het duidt aan dat je ergens onterecht de dupe van bent geworden of dat je moreel volledig vrijuit gaat in een bepaalde situatie. Bron: Ensie.
-2 kudos 2026-06-20 11:56:40 door Co Sjer op Ondertussen in Moskou
@redthehaghue | 20-06-26 | 13:52: Nou ik weet niet of ze schuldloos zijn. Misschien stonden ze wel flink in het rood en zijn daarom de oorlog ingegaan.
-3 kudos 2026-06-20 11:52:44 door redthehaghue op Ondertussen in Moskou
@Co Sjer | 20-06-26 | 13:50:
* schuldloze
-2 kudos 2026-06-20 11:50:20 door Co Sjer op Ondertussen in Moskou
@Dumpwie | 20-06-26 | 13:44: Ja, schuldeloos. Die jongens wilden niet zelf maar werden gedwongen door de Russische minister van haat!
0 kudos 2026-06-20 11:44:18 door Dumpwie op Ondertussen in Moskou
schuldeloze?
2 kudos 2026-06-19 15:53:02 door jemeentut op Schotten op pad
Ja moet je maar wat vaker een muntje in het bakkie van de draaiorgelman gooien.
-4 kudos 2026-06-19 15:28:19 door DumpyShot op Schotten op pad
Over 10 jaar mogen zij ook niet meer in geblokte rokjes lopen. Er is dan vast iemand die het op een of andere manier racistisch vindt.
0 kudos 2026-06-13 21:15:38 door VetPotje op Stukje Schotse cultuur
Daar zie je hoe cultuur wordt bijgebracht, naast papa meelopen, prachtig.
-3 kudos 2026-06-13 14:28:38 door Tramadollol op Stukje Schotse cultuur
Dat is Oskar Matzerath.
7 kudos 2026-06-11 15:25:42 door plwdr op UEFA trolt FIFA
Ik heb ook banden met een terroristische organisatie; ik gebruik microscoft windhoos.
0 kudos 2026-06-09 23:36:53 door elvisje op Slalommen op de snelweg
A15 op 08-06-'26 bij Papendrecht
maar verder is het best stoer natuurlijk wanneer je iets roept alsof je het allemaal precies weet *ZUCHT*
0 kudos 2026-06-09 19:49:03 door Jeans_moeder op Slalommen op de snelweg
25 op 26 mei 2009, ik heb die nacht nog takken gesleept op de a44, tussen Leiden en Wassenaar.
0 kudos 2026-06-09 19:48:06 door Jeans_moeder op Slalommen op de snelweg
https://www.google.com/search?...
4 kudos 2026-06-09 17:53:42 door ValeLaPena op Slalommen op de snelweg
Moet jij even aanwijzen waar er op de A44 drie rijstroken zijn...
5 kudos 2026-06-09 13:24:42 door nieuwsgierige pelg op Slalommen op de snelweg
En de noordenwind waait naar het zuiden.
6 kudos 2026-06-09 12:50:05 door Dizsaidup op Kleine zit vast
*Uithoorn.
Filmpje zeker niet afgekeken?
25 kudos 2026-06-09 11:08:03 door Letterlijkelul op Slalommen op de snelweg
Nee dat blijkt, dit was gisteren.
0 kudos 2026-06-03 15:34:55 door Laterrrr op Spraakgebrek?
Geen taid!
2 kudos 2026-05-21 07:13:01 door Stijlloos_27_ste op Scheuren op de autobahn
@GraafSteno | 20-05-26 | 15:09: En de infantiel achter het stuur.
24 kudos 2026-05-20 13:09:53 door GraafSteno op Scheuren op de autobahn
Ja. Het probleem is dan ook niet de Mercedes S-klasse die zo lekker makkelijk 200 rijdt. Het probleem is dat andere weggebruikers geen rekening houden met dergelijke snelheden en dat zelfs een Mercedes S-klasse wel even tijd en afstand nodig heeft om te remmen.
2 kudos 2026-05-18 18:05:38 door McGuyer op Zeldzaam momentje in Yosemite National Park
@Co Waren de persoonlijke voornaamwoorden op?
1 kudos 2026-05-18 17:37:27 door Ditisnietmijnwinkelvriend op Zeldzaam momentje in Yosemite National Park
Als het geluid ongemonteerd was zou je het niet horen.
-3 kudos 2026-05-18 15:34:22 door Kiuan op Zeldzaam momentje in Yosemite National Park
Er zit niet het hele jaar evenveel water in een rivier, dus misschien toen jij er was was het droger (in de zomer bijvoorbeeld)
0 kudos 2026-05-11 10:25:54 door A.tractie op Kom binnen Kiki!
Die aan verstopping lijdt*. Nog een keer: 'leiden' is de leiding hebben, 'lijden' is pijn hebben.
5 kudos 2026-05-11 10:14:11 door Loosecanon op Kom binnen Kiki!
Het is een feit
Dat een koe meer schijt dan een geit
Als de geit dat had geweten
Had hij meer gescheten.
0 kudos 2026-05-09 22:41:27 door buurmanbaasje op Dubbele pech voor motordief
dan weet jij meer dan ik, ik heb in 19 jaar godslastering zijn nog nooit met 100% zekerheid kunnen stellen of iemand homo is of niet.
3 kudos 2026-05-08 17:41:52 door shutupfool op Verse vis
Zucht.
0 kudos 2026-05-02 19:25:49 door duuveseboer op Zieke downhill op skates
platte kantjes
4 kudos 2026-05-01 15:43:06 door Tiszoalstis op Deeptraint
Aan je naam te beoordelen, hebben ze er al een velletje afgehaald om hem te laten passen.
0 kudos 2026-04-28 06:03:25 door John McClane op Tactisch Koningsdag barfje leggen in de water
Alcohol is een gif; deze knaap laat zien dat zijn lichaam uitstekend functioneert, wat dat aangaat.
1 kudos 2026-04-27 19:01:14 door HitsigeHenri op Koningsdag in India ook begonnen!
Als we het dan toch in het dierenrijk zoeken: in dogcum en niet in snake?
3 kudos 2026-04-27 18:28:16 door Godjeminaz op Racefietser vs brommerclub
Do you really love the smell of tweetakt in the morning?
0 kudos 2026-04-27 18:20:55 door ShoarmaSjaak op Verstoppen
OK!
3 kudos 2026-04-27 16:47:54 door Naamzonderspaties op Tactisch Koningsdag barfje leggen in de water
Alsof jij nooit hebt gekotst van drank. Je moet de grens opzoeken en erover gaan om te weten waar hij ligt.
3 kudos 2026-04-25 16:02:47 door jeroenpoepaanmijnsch op Marinier neemt wraak
Ik dacht eerder aan https://www.youtube.com/watch?...
7 kudos 2026-04-15 10:22:57 door Dee Miller op Milene is slim... NOT
Nee, een lesbische vis.
-3 kudos 2026-04-13 09:27:58 door SilverSpoonCoonH0 op File + ego = dit
Nee, maar de Mini kan toch ook snappen dat de VW de volgende afrit wil nemen. Dan laat je toch zo'n iemand er even tussen..
-12 kudos 2026-04-12 22:32:33 door Dagderoordeel op Sonja Barend gestopt met talkshowen
jezus christus zeg hey.. jij deugt wel eventjes hier hoor... de tering.. chapau chapau chapau.
3 kudos 2026-04-11 15:05:44 door nieuwsgierige pelg op Lekker slingeren
Ik herinner me dat, maar begrijp niet wat dit komt doen in dit draadje.
0 kudos 2026-04-10 22:57:27 door Doeeenslief! op Paardenchiropractor
zoek een msk arts ! even alle rugwervels weer op 1 lijn heeft mij ontzettend geholpen
3 kudos 2026-04-10 20:34:25 door Lekker Bezig op Brakechecker is boos
Als die prutser überhaupt een rijbewijs heeft.
0 kudos 2026-04-10 20:28:08 door Flierp! op Paardenchiropractor
@vrolijkenoot | 10-04-26 | 21:06: He vrolijke Floris. Iedereen kan zich chiropractor noemen. Het is geen beschermde titel, omdat het kwakzalverij is.
-2 kudos 2026-04-10 19:06:11 door vrolijkenoot op Paardenchiropractor
wat een onzin, als het verlichting geeft is het toch prima. doe niet alsof het kwakzalvers zijn. een goede chiropractor heeft gewoon een gedegen opleiding gevolgd.
3 kudos 2026-04-10 18:40:17 door Flierp! op Paardenchiropractor
Of je gaat naar een fatsoenlijke fysio, of misschien een manueel therapeut.